till er

vill bara tacka alla er läsare som kommenterar så fina och snälla kommentarer! jag blir verkligen jätteglad, det värmer! blir även superglad när jag får massa fina kommentarer via bloggsvar♥ sen undrar jag även, varför vissa av er får en bild av mig att jag är så kaxig? visst många tror kanske att alla bloggare är så kaxiga i vanliga fall i sina privata liv. men själv tycker inte jag att jag är kaxig, fine jag kanske låtsas vara lite kaxig mot mina vänner ibland men på skoj! är tjejen som är lite blyg mot nytt folk, men med vännerna släpper jag loss - munnen går i ett hela tiden och jag får ofta skrattanfall åt ingenting... typ mina egna tankar, hehe! tycker bara att det är tråkigt av er att vissa orkar lägga ner sin tid på sådana kommentarer, men som sagt! det värmer när nästan alla av er skriver så fint! tack ni är för bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback