vinnaren av valfritt iPhoneskal!

grattis molly! har mejlat dig och vill att du svarar så fort som möjligt för att du ska kunna få det skal du valt ut! :)
vill tacka er alla som har deltagit och som sagt så slumpades vinnaren fram och alla hade lika stor chans att vinna
. . . . . . . . .
stort stort tack till iphone4skal.com och även ett ännu tack igen till iphoneskal.se att jag har fått samarbeta med er! jag hoppas att det blir fler samarbeten lite längre fram!

Postat av: Molly

ÅÅ vad glad jag blir :D

2011-02-06 @ 21:03:49
URL: http://mollyyyy.blogg.se/
Postat av: josefine

hej! jag undrar några saker angående din öron-operation ;)

varför gjorde du det?

gjorde det ont efteråt?

var det jobbit att gå med bandage/pannband runt huvudet?

hur länge fick du ha det?

om det gjorde ont, var det värt det?



okej, nu ska jag se om jag kan förklara det här på ett vettigt sett så du förstår vad jag menar :) (jag kanske ska tillägga att jag också har utstående öron, så det är därför jag undrar allt det här)

dom här "vecken" man har i öronen, som gör att örat inte står ut, hade du några sånna och läkaren bara förstärkte dom eller var du utan helt så att han/hon opererade in det?



jag har varit på sjukhuset och kollat upp allt angående om jag ska operera mig och läkaren sa att jag hade ett veck på vänster öra, men inte på höger, så om jag skulle operera mig så tänkte han bara operera höger öra, och sen sa han att man inte gjorde en sån operation på landstingets bekostnad om man hade ett veck redan... tycker du jag ska kolla med en till läkare och höra vad han/hon säger och sen bestämma mig om jag vill operera örat (ellre kanske båda om den här läkaren säger att det går) eller ska jag bara operera ena örat?



har du typ någon "fan-msn" eller så som man kan nå dig på? haha det här kanske låter jätte dumt, men jag skulle verkligen uppskatta om du ville hjälpa mig angående det här :)

2011-02-06 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback