bloggtorka

har bloggtorka nu när man bara går hemma så slänger in en sån här "rolig" +/- lista
+ jag får snart ta bort allt runt öronen och se resultat
+ mitt rum är hyffsat nystädat
+ en vecka "ledigt"
- så mycket att plugga hela veckan (okej förra + kanske ska vara -?)
- jag har inte tränat på 2 veckor snart!!!
- för sockerberoende fortfarande
btw, kan ni skriva vad ni vill se mer av här på bloggen innan vi torkar ut tillsammans, kläder? outfits? "skönhets" tips (isåfall VAD för skönhetstips) eller liknade tips? något annat? känner att det inspirationen är 0 just nu

Postat av: Nina

SKÖNHETS TIPS TACK!:)

2011-01-24 @ 10:20:36
Postat av: MENIVER - A walk to remember

Sv, Tack så mycket :D, jag mejlade dig igår :) har du inte fått det än?:)

Kram

2011-01-24 @ 12:23:24
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: Elin

Fototips;) mat, vårkläder

Haha något kul

2011-01-24 @ 15:24:25
URL: http://ljunggrenelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

outfit's

outfit's

klääder

klääder :)

2011-01-24 @ 19:03:56
Postat av: e.h

någon/några ideer på hur du skulle fixa ditt hår ifall det var mellanlångt och uppklippt ! :)

2011-01-24 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback