fanbild!

åh jag dör så gulligt! jag blev så glad när jag såg vad som trillade in på mejlen, denna söta fanbild som en av mina läsare har gjort. tanken att du har tagit dig tid och gjort detta till mig och att man verkligen får det bekräftat att många av er verkligen gillar min blogg så! stort tack och massa kramar till dig emma, ni hittar hennes blogg HÄR

Postat av: Alva Alsin

innan du kommenterar, some rules!

kom ihåg att ditt IP-nummer sparas, så tänk er för innan ni skriver något dumt :)

frågor ang. design hänvisas till [email protected]/frågelådan

jag tar betalt 70-150:- för en design (kontakta mailen ovan)

jag har tyvärr inga bloggsvars-inbjudningar kvar so don't ask :)

annars är det fritt fram med kommentarer :)

2011-01-12 @ 16:37:36
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sjukt gulligt, har fått sånna med och man blir såå glad av dem! :D

2011-01-14 @ 19:02:34
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback