shorts

tänkte att jag kunde svara i ett inlägg om dessa shortsen! flera av er undrar vart jag har köpt dom osv. och jag fick dom av min snälla vän justine! vet inte vart hon har köpt dom men märket heter GK! det är ju cheer/gymnastikshorts så dom finns säkert på någon hemsidaa (var tydligen något känt märke, enligt min tränare...)
UPDATE: veras sport heter hemsidan! googla det! HÄR HITTAR NI SHORTSEN!

Postat av: justine

Någonting med vera heter sidan. Jag tror faktiskt att det är sverige , men det beror på om varan man beställer inte finns inne och man måste beställa det från usa. Men dom finns säkert att hitta fortfarande om man söker runt lite på google! Kram

2011-01-05 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback