faith

I lördags köpte pappa med sig den vita klänningen från faith hem till mig (den ni tyckte till om här..) och idag fick även en likadan i svart följa med hem! Dock är den svarta min mammas men vi kan ju alltid låna av varandra. Igårkväll beställde jag även den svarta Lise Sandahl, hihi! Så tre nya klänningar i garderoben, hoppas på att jag hinner få den svarta innan fredag bara.

Postat av: Smilla

Hej Filippa du skrev att du hade beställt en Lise Sandahl kläning men på vilken hemsida undrar jag ??. Kramisar Smilla

2011-07-11 @ 21:27:33
URL: http://typesweethearts.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej! Fina klänningar!! Vad kommer du matcha dom till?? :) Din blogg är grym! :)

2011-07-12 @ 11:15:38
Postat av: F I L I P P A

Klara: jag kommer att matcha dom med boots och converse, till den vita en svart hunkydorykofta och den svarta med jeansjacka över eller nåt slapp tröja! ;)

tack! :D

2011-07-12 @ 11:59:32
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback