fråga&svar

SVAR:
Jo nu är det såhär att det är inte Filippa som bloggar här just nu. Utan det är jag, Karolina, som gästbloggar hos henne eftersom hon är i Turkiet!
Eftersom det är mina bilder så står det ju mitt bloggnamn på dem alla (förutom de två bilderna på Cornelia, men bilder på människor är ju inte lika lätt att "sno" som bilder på t ex. populära prylar, kändisar eller hur jag ska förklara), inte så konstigt va?;)
Och ALLA bilder som jag lägger upp under denna tiden (22-28e juli) har alltså JAG tagit. Så anklaga inte Filippa för det (men det är ju bra att ni är uppmärksamma);D

 

Om ni är osäkra på vem som har skrivit vad kan ni ju kolla kategorierna, jag har nämligen alla mina gästbloggsinlägg sparade i en kategori som heter: gästblogg! Kram

/Karolina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback