gästbloggning

Hej alla fina!! Jag heter Karolina och fyller snart 14. som några av er kanske vet så gästbloggade Filippa hos mig när jag var i Paris för några veckor sedan? I vilket fall så fick jag äran att blogga hos henne nu en vecka när hon är i turkiet, vilket ska bli jättekul!

Någon av er kanske känner igen mig från min egen blogg - bykarolinaa.blogg.se? Om inte så får ni gärna kolla in den här! och för er som aldrig har hört talas om mig så heter jag ju somsagt Karolina, fyller snart 14 och  bor en bit utanför den regniga staden Borås;). Älskar att fotografera och att vara med mina underbara vänner!!

Jag hoppas att ni är sugna på att kommentera nu, för jag tar gärna emot tips om vad jag ska blogga om! Men ni får även slänga iväg en kommentar om det är ngt ni undrar över, så ska jag försöka svara så snabbt jag kan! Kram på er

mmh, vilken charmig bild jao.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback