pippi&levi's

pippitröja.lager157 . blus.zara . levi's 501.urban outfitters . "palladium".scorett
idag har jag sett ut så här, gått klädd i mina nya levi's som är så fina, dock lite stora men jag införskaffade mig ett skärp idag! drog även på mig min nya pippitröja!

Postat av: Jenny

Åh, pippitröjor är jättefina!

Funderar på att köpa en på lager157 faktiskt. På bilden på deras hemsida är tröjärmarna uppvikta, är de fastsydda så eller kan man vika ut dem? :)

Och vilken storlek köpte du i?

Svara gärna på min blogg också, ifall jag glömmer att kolla här.

Kram

2011-07-08 @ 11:24:05
URL: http://excellent.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Tack för svaret :3

Vad bra, ska köpa en :)

2011-07-08 @ 17:37:43
URL: http://excellent.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

tjenare, härlig blogg du har !

jag skulle gärna vilja ha några tips ifrån dig gällande fisketröjan/pippatröjan eller vad man vill kalla det ;) jag ska nämligen köpa en liknande men jag vet inte va jag ska ha brallor till den, till hösten alltså, själv tycker jag att jeans passar till men vad annars skulle man kunna ha till den, va tycker du? du kan skicka ett mail till mig skulle passa utmärkt om du slänger med en bild också ! tack på förhand! =)

2011-08-07 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback