svar del 2

Hur får man reda på att de är rea i butikerna? BT-tidningen, hehe bli inte förvånade men ja jag läser den. Kolla hemsidor och bli medlem så får man nyhetsbrev då det står ibland.

Hej Filippa vet du hur man får bloggar som en "app" till iPhonen? Gå in på bloggen vi Safari och klicka på det lilla + tecknet och spara på hemskärm tror jag det står.. :)

Vart brukar du åka på somrarna? Kreta är vårt lilla turistmål oftast, vart där 7 år i rad nu men iår blir det Turkiet :( väldigt roligt men lite sorligt, de senaste 2 åren har jag varit på både Kreta och i Turkiet.

Har Clara, Alice, Iza, Alva eller Edith någon blogg? Nej inga av mina vänner bloggar.

I ditt inlägg "just nu" har du på dig en klänning? Vad är den ifrån? Kan det vara den från modefabriken? Det stämmer!

Träningstips för platt mage? Suger på träningstips... men situps är alltid bra!

Vilken affär köpte du Levi's shortsen? En bloggläsare köpte de på Urban Outfitters i Stockholm.

Varför konfirmerade inte du dig? Har varken tid, ork eller lust!

Vad kommer du satsa på till hösten? Från topp till tå? Ett tag kvar dit men ändå? :) Brukar inte gå efter modet om vi säger så men mycket stickat tror jag! Det är alltid mysigt. Kommer bära boots nertill.

Har du varit i Ulricehamn nån gång? Vad tycker du om den staden och känner du några där? Jag har varit där och åkt skidor, mer än skidbacken har jag inte sett men den gillar jag starkt! Nej jag känner inga där, men några vänner från mitt lag bor i närheten tror jag.

Hur ser dina betyg ut i skolan just nu? Vilka betyg satsar du på att ha när du går ur nian? Rabblar inte upp ämne för ämne men VG i alla kärnämnen (Ma, Sv, Eng, Ms) förutom matten, sänkt mig till ett jobbigt G. I alla övriga NO och SO delar har jag MVG och resterande ämnen MVG och VG. Totalt 9 MVG 6/7 VG 1 G. När jag går ur nian är mina mål att ha så många MVG som möjligt och inga G.

Plattar du ditt hår eller är det platt? Jag plattar det nästan varje dag förutom då jag har lockigt... då gör jag dock lockar med plattången om jag inte har det stressigt då det får vara mina naturliga lockar.

Vilken är favoritbutiken i Göteborg? Zara & Tessie.

Hur skulle du beskriva din stil? Stilrent, romantiskt (haha?) och enkelt.

Har du två iPhone's? Nej, det är min pappas iPhone som jag brukar låna då han inte vet riktigt hur den fungerar och bara har den som extratelefon.

Vart klipper du ihop dina filmer? iMovie som finns på alla Mac-datorer, Windows movie maker är nog motsvarande på PC.

sminkar du dig?btw, din blogg är grym! Nej, det är klart att jag slänger på lite mascara ibland och solpuder som rouge. Men inte massa puder och annat till vardags.

är det fortfarande samma priser som gäller ifall man vill att du ska göra en design på bloggen ? (: yes det är samma priser, ni hittar de under Kategorier i menyn! :)

Postat av: sara

skulle inte du kunna lägga ut en video på hur du gör dina lockar med plattång, för mina brukar inte bli så bra! skulle vara perfa, om du kunde börja videoblogga ibland med (:

2011-07-03 @ 12:47:31
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 16:48:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback