4 från igår


vi fick reda på våra betyg, ni som velat veta vad jag har, ni får försöka läsa ämnet och sedan andra spaltens betyg. andra var glada för att skolan är slut för terminen och eldade upp sina loggböcker... vi fick servera på middagen som jag nämnt i nästan alla inlägg nu! och sista bilden, vår charmiga oskar -äntligen hamnar du på bloggen :)

Postat av: LISA

Tycker du ska ta en massa kort ikväll på eran/din avslutningen och ladda upp på bloggen sen!:)

2011-06-09 @ 16:16:03
Postat av: Josefine

Hej, hej!

Jag älskar din blogg och läser den flera gånger per dag. Läs gärna min!

Men jag undrar har du några bloggtips för att få så hög statistik:)

Kramiasar jossan<3

P.S Jag tycker denna blogg är jätte jätte fin D.S

2011-06-09 @ 22:42:17
URL: http://soljossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback