5 saker ni inte visste...

5 saker som de flesta av er kanske inte visste om mig
- jag är beroende av socker, köper minst 1 klubba varje dag för att få i mig nått godis
- det kanske märks här på bloggen men jag gillar att fota mat
- om jag är spara eller slösa så svarar nog alla slösa...!
- brukar sova i min lillasysters säng för att det är så kallt i mitt rum
- om jag inte har tuggummi kan jag lätt bli lite frustrerad och frågar alla jag känner!
tänkte på första punkten. Ja just nu stitter jag och trycker i mig jordgubbar & melon -nyttigt tänker ni men nejnej, dränkt i nutella... yes sån är jag!

Postat av: amina

supersöt blogg!

2011-06-22 @ 17:18:02
URL: http://thisisamina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback