glad tjej


lite spontana foton som jag tog precis! är så sugen på värmen nu, kunna gå runt såhär i stan utan att frysa ihjäl. 1 vecka innan vi gick på lov var det kanonväder och sen dess har det bara varit regn och rusk. vad händer med Sverige? om tre ynka veckor åker jag. några vet vart några vet inte -avslöjar det här när jag åker! annars blir det bara massa snack om det från min sida så jag är tyst tills det blir dags att åka...

Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Nu är vinnaren utsedd i fototävlingen! Gå in och titta om det var just DU som vann eller inte :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/vinnaren-i-fototavlingen.html#comment



Oavsett om du vann eller inte vill jag tack dig för att just DU var med! Det har varit jättekul och jag har fått in många fina bidrag. Tack! Önskar dig en fin söndag idag :)

2011-06-26 @ 10:07:51
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback