idag

idag har jag gått klädd i min klänning från Lise Sandahl, som vanligt... och pilotbågar från h&m. 0 inspiration så detta är det enda som jag känner mig bekväm i! ska skaffa mig en likadan i svart också, hehe.

Postat av: Fia

Hej! JAg bor också i Borås, undrar bara var man kan köpa din fina klänning! PÅ modefabriken finns den ju inte!?

Tacksam för svar!

LOVE

2011-06-16 @ 21:16:51
Postat av: F I L I P P A

Fia: Hej, den är slut på modefabriken :( men det kan hända att det finns någon inne på Lycka i och med att de också säljer Lise Sandahl kläder! :D så kika in där

2011-06-16 @ 21:42:27
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: emma

hej filippa först vill jag bara säga att jag älskar din blogg! du är så otroligt duktig och fin.

jo, det är så att jag ska till stockholm på lördag för första gången och jag undrar om det är någon butik man absolut inte får missa!

älskar din stil och undrar om det finns några butiker som har den stilen på kläder och isf vilka!

sen också om det finns en chelsea affär i stockholm?

kraaaaaaaam

2011-06-16 @ 21:56:43
Postat av: F I L I P P A

emma: hej emma! åh tack så hemskt mycket, blir verkligen jätteglad!



jag är ledsen men jag har själv bara varit i stockholm 1 gång när jag är "stor" och då var det en röd dag och de flesta butiker var stängda.. men nån butik som man inte får missa är urban outfitters vad jag vet! dom har även grymt mycket levi's shorts på second hand avdelningen, för den delen skulle jag bli hemskt glad om du skulle kunna kika om du har tid om det finns små 501 levi's shorts där... hihi



vad jag vet så har de ingen chelsea butik där men det finns nog något liknande, utbudet på h&m är mycket bättre där så det är värt att kika in! :)



hoppas du får en bra resa, kram!

2011-06-16 @ 22:16:49
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så jätte mycket Filippa! Jag ska kika på Urban outfits!

kram på dig!

2011-06-16 @ 23:30:41
Postat av: stina

vart ligger lycka?

säljer dom kläder där?

2011-06-16 @ 23:34:09
Postat av: F I L I P P A

stina: lycka ligger bredvid UVX och mittemot idéguld (vid telenor och sisters) yes de släjer kläder där inne! :)

2011-06-17 @ 00:20:01
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: malin

hej filippa din blogg är verkligen bäst!, finns klänningen att beställa någon stans isåfall vart?

kram

2011-06-23 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback