grattis filippa!

Vinnaren av smyckestävlingen i samarbete med Jo'sign blev Filippa! Hennes motivering:
Hej! Jag skulle vilja vinna ett namnsmycke med texten "MAMMA"
Jag vill ge henne ett fint smycke för att hon är VÄRLDENS BÄSTA MAMMA och alltid ställer upp!
Jag tycker det är fint av Filippa att ge ett smycke till någon som verkligen står henne nära och alla blir vi glada av små presenter bara sådär!

För att ni inte ska tro att jag gett mig ett eget smycke (i och med att jag har samma namn som vinnaren) så länkar jag hennes blogg här!
Tack till alla som deltog och fler tävlingar blir det! Även stort tack till Jo'sign för detta samarbete och jag hoppas på fler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback