min dag i text

började dagen med sovmorgon sen SPRANG jag ner till bussen på 3 minuter och fick stå hela vägen in till stan, vilket jag hatar!! idrott/bad inne på badhuset sen vidare upp mot skolan, vi tramsade bort hela 2/3 timmar av skoldagen, ner till stan. tryckte i mig en mcflurry. hem, somnade i soffan och nu sitter jag här och har tryckt i mig mat och väntar på att big brother ska börja som jag följer numera känns det som... på nåt sätt så fastnar jag vid det ändå! förresten så tycker jag att ni som har tid och bor i borås borde köpa biljetter till cheer DM på lördag i boråshallen, tävlingen börjar runt 13 och jag kommer tävla runt 16! så kom och kolla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback