want this

just nu när våren/sommaren närmar sig (okej snön verkar inte vilja gå bort menmen...) så har jag rätt så mycket stuffs som jag bara så vill ha! tänkte att ni kanske inspireras lite, här nedan följer en liten köplista, hehe! dock tror jag inte mina pengar räcker till. eller snarare min plånbok ropar nog inte på mig just nu!
- sjukt snygg stickad tröja till sommarkvällarna - bilden, fast mycket finare i verkligheten
- två nya bikinis jag kollat in
- några häftiga linnen
- en söt klänning jag hittat (!!!)
- onödiga grejer jag kollat in+

Postat av: Anonym

var är den ifrån?

2011-03-14 @ 21:18:36
Postat av: amanda

åh varifrån kommer den stickade? :)

2011-03-14 @ 21:49:24
Postat av: jossan

vad är de för bikinis du hittat? :) lägg gärna ut bild :)

2011-03-14 @ 23:09:28
Postat av: Ellen

Vad kommer klänningen ifrån??

2011-03-15 @ 15:53:23
URL: http://fotoelllen.blogg.se/
Postat av: Mariella

guud vad snyggg det skulle ha varit med den där stickade tröja med pälsväst! :)

2011-03-15 @ 20:31:54
URL: http://mellasblog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback