3 snabba svar

har du en iphone4? nej det är min pappas som jag "lånar" hans riktiga nummer funkar inte på den än så därför använder jag den i och med att min 3G (inte ens 3Gs...) är fruktansvärt seg! :)
hur gör man för att inte kunna ta bilder från bloggen? läs här! om du inte förstår, läs igen, om du fortfarande inte förstår, läs igen! :)
har någon av dina kompisar blogg (från tjejgänget)? nej tyvärr har ingen av dom det men fick tips från en tjej att man kan ta lite gästoutfits och detta ska jag verkligen försöka fixa om mina tjejer vill ställa upp... en del av dom är väldigt svåra att fånga på bild med en hand framför kameran

Postat av: mathilda

Du har en sån fin & bra blogg filippa!:)

2011-05-24 @ 15:09:58
URL: http://htp://mathiildajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback