idag

jacka från rare - blus från chelsea - jeans från jolina - silver hunter
förlåt för så kass bildkvalite men min kamera mår inte bra...! nästa vecka kommer min nya vän. idag har jag gått klädd såhär i regnet! vart tog solen vägen? för övrigt så har jag varit ute i gällstad, min bror införskaffade sig lite nytt! :) ha en grym fredagskväll

Postat av: Elsa

Hej kommer du sälja din gamla kamera? Vad är det för nån isf?

:)

2011-05-28 @ 14:40:31
Postat av: F I L I P P A

Elsa: Hej! jag vet inte än, luckan för minneskortet är "sönder" och man måste tejpa igen den så jag vet inte än.. det beror på om någon är intresserad. det är en olympus e-410

2011-05-28 @ 15:26:56
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback