min vecka

tisdag: föreläsning i skolan hela dagen - stan en snabbis
onsdag: skoljoggen, slutar tidigt! - ner till stan och fixa några snabba saker - förmodligen ska jag kolla på teknis bal..
torsdag: lediga!!! fota med anna & hangover part II med några härliga vänner tror jag
fredag: liseberg med mina bästa underbara kompisar!
lördag: inget planerat
söndag: inget planerat
måndag: inget planerat - kanske träna ute...
veckan kommer bli så grym och skolavslutningsveckan kommer bli awsome! kommer fota massa massa bilder under nästa vecka från vardagen... gästoutfits på G

Postat av: Sheila

Sv; aa det var kul! ;D fin blogg du har!



Ha det fint! kramar

2011-05-31 @ 16:54:32
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback