stockholm

ph1: jag&alva på i bilen på vägen upp till stockholm
ph2: sergels torg
ph3+4: redo för gala, utanför friday's
ph5: maten vi tryckte i oss
ph6: biljetten till humorgalan, tack så hemskt mycket unicef för dessa biljetter!
ph7: innan galan började, om man får lov att skryta lite så stod vi någon meter ifrån Björn Ranelid, Renee Nyberg, Alcazar-Anderas och Paris Hiltos föredetta assistent innan vi skulle in till våra platser
ph8+9: hotellfrulle och jag i de extremt sköna busssätena på vägen hem
glömde kamerna på rummet så jag bestämde mig för att helt enkelt köra på iPhonebilder hela resan, sämre kvalite men jag gillar det ändå! hade en grym helg uppe i storstaden med min fina vän alva och våra mammor, vi åt fett goa hamburgare på kvällen, åkte "spårvagn" till cirkus där galan höll till och sedan tillbaka till hotellet och vidare hem på morgonen, fick med mig en liten sak hem som jag visar er i veckan.

Postat av: Anonym

Vart har du köpt dom snygga glajjorna ?? :))

2011-05-03 @ 23:16:18
Postat av: F I L I P P A

anonym: både mina och min kompis glajjor kommer ifrån H&M pojk avdelning barn! :)

2011-05-03 @ 23:32:49
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Svar:

Har lagt upp dom nuuu! :D

2011-05-04 @ 01:01:32
URL: http://sigriddellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback