joy of pently

Hittade två bilder på mig härifrån på facebook. Det var från dagen då jag var på joel jolina's modevisning och fick håret fixat av bloom.

Postat av: Anonym

Hej Filippa! Har bara en fråga.. Har du varit på någon språkresa?!! För det är en tjej som är jätte lik dig på baksidan av sts språkrese katalog! Jätte fin bl

2011-11-24 @ 22:54:49
Postat av: F I L I P P A

Anonym: Hej, ja det har jag och det är jag som är på baksidan av sts-katalogen, var modell under resan! :)

2011-11-24 @ 23:56:46
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej! Undra hur du blev model för Joel & Jolina? Kontakta dom dig eller kontaktade du dom? Btw, du är grymt fin:)

2011-12-05 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback