sts språkresor

Fått frågan flera gånger om det är jag som är med på sts-katalog och i ett gammalt frida-nummer. Ja det är jag. STS-fotograf kom till oss sista veckan för att fota bilder till katalogen och jag fick vara modell, vilket var jätteroligt. Vi var 5 stycken som åkte till en "lantgård" och tog bilder i olika miljöer, vi var även och fotade nere på stranden där jag var. Så för alla som undrat, ni såg rätt tjej.

Postat av: matilda

vart var du? jag har nämligen funderat på att åka :)

2011-11-25 @ 16:36:20
Postat av: Anonym

vart var du? åkte du själv eller med vän? pris? :)

2011-11-25 @ 17:03:21
Postat av: F I L I P P A

matilda o anonym: jag var i torquay i england - längst ner! väldigt fint och sen var jag 2 dagar i london innan jag åkte hem. Åkte dit med en vän, 3 veckor! :) pris, det varierar! bäst att kolla på sts hemsida eller katalog :)



tips, åk när ni är 16/17! var så "liten" mot alla andra...

2011-11-25 @ 22:25:03
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback