0 inspiration

Sjuk, vet inte vad jag ska blogga om riktigt. Ska försöka slänga ihop min sminkvideo som ni vill se. Bjussar på 2 bilder så länge från mitt hem. Vitt och ljust, me like.

Postat av: Emelie

Hej Filippa.

Jag undrade ifall du kunde hjälpa mig med en bloggdesign. Du svarade inte på mitt mail (jag tror jag skickade ett) så jag tänkte att det här kanske var det bästa ssättet att få kontakt med dig. Att kommentera din blogg.

Så jag undrar ifall du kan fixa en design till mig. Skicka ett mail till [email protected] ifall du har tid så jag kan beskriva hur jag vill ha min blogg :) hoppas du mailar för jag vet inte hur jag kan få kontakt med dig annars :( Och eftersom att jag gillar din blogg jätte mycket så tänkte jag att du kanske kunde fixa en design till mig.

Jag kommer så klart betala. Men mer om det kan vi väll ta på mailen och inte på din blogg :)

Snälla svara <3



Kram ♥

2011-11-28 @ 16:25:23
URL: http://hottiepompottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback