en lista

1. mina syskon
2. fem saker ni inte visste om mig
3. fyra gamla favorit outfits
4. hårvård/makeupvårds tips på produkter
5. måste ha/vill ha köp
6. favorit citat
7. mina underbara vänner
8. min dag genom 1/h foto metoden (man fotar hela dagen varje timme)
9. gästoutfit
10. min favoritbild
knåpade ihop en liten lista med lite inspiration ifrån min vän Amanda, ska föröka fullfölja den dag efter dag i 10 dagar. Hoppas på lite roligare uppdatering? Kom gärna på mer punkter som ni vill att jag ska blogga om.

Postat av: amanda bergholm

ja du ville ju bli som mig filippa, bra bit på vägen<3

2011-10-12 @ 19:48:50
URL: http://abergholm.blogg.se/
Postat av: anna :D

Du kunde inte hitta lite fler frågor att ställa eller? ;)



1. ja

2. på ett bröllop

3. jaaaaa :D

2011-10-12 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback