fem saker ni inte visste om mig


bjussar på en gammal bild

• jag får panik om mitt hår är det minsta fett! kan få ett impulsryck och tvätta håret 40 min innan en träning...

• blir arg om folk försöker få med mig till ett annat fik än viskan

• har fobi för fötter och badrumsgolv, t.ex golv i omklädningsrum eller hos folk jag inte känner, kurar ihop fötterna så jag går på mina tår & hälar, kan inte gå på hela foten!

• gillar att skryta för mina vännner hur snabbt jag skriver på en data + att jag inte kollar på skärmen samtidigt, oftast håller de faktiskt med mig, hehe (att jag skriver snabbt)

• är sämst på att hålla tider, om bussen går 30 kan jag gå när klockan är 29 även fast jag vet att det tar minst 3 minuter till bussen


Postat av: Johannes

Haha, hur snabbt skriver du då? :)

2011-10-18 @ 16:39:18
URL: http://johannesfoto.blogg.se/
Postat av: anna :D

sv: självklart loppan! lovar du att sätta dig i vattenpölen då?

2011-10-18 @ 16:51:34
Postat av: LISA

kan inte någon kompis till dig filma när du skriver på en data med ögonbindel? hahahahha det hade vart en kul grej sådär bara;)

2011-10-18 @ 17:53:47
Postat av: F I L I P P A

LISA: haha kul idé kanske skulle kunna göra något liknande.. :)

2011-10-18 @ 18:36:44
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback