uppdaterat

Känner mig lite som AppStore när man går in och ser alla app'ar som behöver uppdaterats, tänkte bara säga att jag har suttit och "uppdaterat" / fixat till:
- Bloppisen, lite ny info och priser i VARJE inlägg
- Fan-pagen, där hittar ni nu också allt som kommer upp på bloppisen
- KOLLA MENYN, där hittar ni nu mina videos från videofy.me om ni scrollar ner
- Rensat mina album på iPhoto och skrivbordet
- Tagit bort massa filer på datan, får mig själv att tro att datan blir renare och finare då..?
UPDATE: sista punkten, "filippa gå och dö" har tagit bort alla mina 200-någonting bilder från photo booth!!!11!!!11!

Postat av: johanna

fin blogg :)

2011-10-22 @ 14:38:30
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback