bloppishandlare läs

Jag tänkte bara ta och förklara mig kort ang. det jag säljer på bloppisen. Jag vet inte hur ni resonerar men alla resonerar olika om vad jag säljer osv. jag säljer både nytt som gammalt, och va inte rädda för att fråga något, att köpa något, eller att möta upp mig i stan för att hämta era saker! Jag är inte elak/läskig om någon mot förmodan skulle tro det haha, sen vill jag även säga att det jag säljer är INGET jag själv tycker är "fult" eller inte gillar utan saker som jag inte använder lika mycket som jag vet skulle kunna bli använda mycket mer av andra tjejer/killar. Så jag vill inte att ni ska känna eller tro att jag kommer skratta eller tycka ni är "konstiga" för att ni köper mina gamla kläder, jag är väldigt beroende av att köpa nytt vilket alla mina kompisar kommer hålla med om ni frågar dem. Därför behöver jag bli av med saker för att kunna införskaffa nytt och då blir det att jag får sälja det jag inte använder lika mycket längre, men jag vill verkligen att ni ska våga fråga om ni är intresserade av att köpa, blir lika lycklig och glad så fort jag ser ett mail om att någon vill köpa mina saker, det är bara kul att ni kan fortsätta använda kläderna, så klicka er in här nu och maila mig om det är något ni undrar på [email protected]
I och med denna långa text vill jag att ni ska svara ärligt på frågan under också, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback