träning

dagens uppdatering kommer förmodligen ligga på 0, drar iväg till onyx nu (LÄS 9.45!!!) för att springa lite på bandet innan jag åker vidare för träning i 2-3 timmar, ska hem till Amanda direkt efteråt och sedan kommer nog Elin så vi får se vad kvällen bjuder på, ha en grym lördag♥
glöm inte att anmäla er till min tävling här

Postat av: Hanna

Jag tycker att din blogg börjar bli lite tråkig, du uppdaterar inte så mycket längre. Det säger jag inte för att vara elak, utan för jag tycker du inspirerar så bra så jag vill läsa mer!!

hoppas du orkar och kan uppdatera mer!:)

2011-09-11 @ 14:08:37
Postat av: Mathilda'

Vad tråkigt det är när du aldrig uppdaterar längre, du lär tappa läsare. Så du vet.

2011-09-11 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback