birthday cupcakes

Idag vaknade jag upp bredvid min fina vän Amanda som fyller 16 år idag. Chockad när hela hennes familj kom in och sjöng "ja må hon leva" och fick lite smått panik om jag skulle kliva upp och sjunga med eller ligga kvar, haha fick höra att jag såg livrädd ut sedan. Hur som ett stort grattis till min fina vän. Det bjöds på supergoda men framförallt söta cupcakes som Amanda och hennes mamma och syster bakat igår. Måste försöka mig på att göra ett par mot sommaren då jag fyller år, superfint att dekorera med ju! Haha även om man bara vill äta upp allihopa, men man blir så mätt efter bara en.

Postat av: pernilla plaza Interiör

ÅH så gott! Tack för hjälpen i helgen! Kram Pernilla

Postat av: Anonym

Hejsan, har du recepten till cupcakesen skulle gärna vilja had et för jag hittar inga bra recept :)

2012-04-11 @ 13:34:38
Postat av: Johanna

Jättesöta cupcakes! :) Vilka slags munstycken använder du när du spritsar, plast eller metall? :)

2012-04-12 @ 16:01:35
URL: http://johannajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback