jag vaccinerar 95 barn

Foto: © UNICEF/Asselin
Jag har sedan något år tillbaka fått äran att blogga för varenda unge genom UNICEF. Att med bara några korta ord och publicera detta inlägg på min blogg så vaccinerar jag även 95 barn mot stelkramp i de länder som UNICEF samarbetar med. Jag tycker det är helt otroligt hur lite det krävs av oss för att så sjuka barn ska kunna få tillgång till vaccin och medicin för att må bättre. Så snälla söta läsare, gör nu samma sak på era bloggar oavsett om ni är bloggare för varenda unge eller inte. Några ord om detta och en bild så vaccinerar du 95 barn MEN du måste pinga din blogg så att de ser att du gör detta. Gå in på http://www.twingly.com/ping klistra in en länk till ditt inlägg och pinga. Det krävs sååå lite av dig för att 95 barn ska bli vaccinerade. Läs mera här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback