anledning till dålig uppdatering

Fick kommentarer om att jag inte uppdaterar så mycket och jag är medveten om detta. Jag vet att jag inte uppdaterar alls vissa dagar. Anledningen till detta är att jag pluggar, är för trött och har inte ens satt på datorn de tre senaste dagarna. Har tränat 3 timmar både i tisdags och igår efter skolan så är galet trött när jag kommer hem. Hinner inte ta outfitbilder på morgonen och vissa dagar efter skolan kommer jag hem i idrottskläder. Så snälla söta läsare, ni måste förstå att jag är precis som er. Går i skolan varje dag, vissa dagar senare än andra och jag försöker verkligen göra allt för att hinna med bloggen. Älskar att blogga men vissa dagar finns det inte ork till det. Är så tacksam över att ni är så många som kikar in ändå, det är verkligen jättekul! Så massa kärlek till er från en trött Filippa som ska skriva sin första inlämning för gymnasiet, och den ska vara inlämnad om exakt 13 timmar. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback