Kiara Nowlin

Nästan alla cheerleaders vet nog vem tjejen på bild är. Kiara Nowlin från USA. En av världens grymmaste cheerleaders kan man lugnt säga. Idag tränade vi inför opening routin som vi ska visa upp inför alla på campet på fredag när det drar igång i Boråshallen. Så roligt att jag fick chansen att vara med i denna lilla routin tillsammas med alla staff people och demo grupper, norrmän, amerikanare och svenska cheerleaders. Nästan 25 stycken är vi och programet vi tränar på kommer bli grymt bra. Så för er som kommer på summer camp, ni kommer få se mig tillsammans med alla instruktörer på fredag morgon. Imorgon tycker jag att alla Boråsare ska ta sig ner till parken 20.00 för då händer det grejer förmodligen, om regnet inte öser ner. 

Postat av: bisee

Din nya design är superfin !! :)

2012-08-08 @ 19:26:21
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ! Kan inte du se till att det blir filmat och göra som en "CAMP 2012" video med dig, program,m träning, fritid och vänner? Skulle åkt dit men kunde inte. Hade varit så oooootroligt kul och snällt :)

Svar: tror inte jag kommer få tid för att filma massa men det kommer alltid upp en camp film senare :D
Filippa Lindau

2012-08-08 @ 20:39:50
Postat av: fisken

Åh,det ser verkligen ut som om du har mascara! Otroligt fina blev dina ögonfransar! Tänkte du aldrig på att skaffa typ xslash eller någon annan serum eller vad det var? Eller tror du inte på att man får längre ögonfransar? :)

Svar: Nej jag tror inte på sånt att det fungerar och har sett bilder på detta tidigare så det fick bli förlängning! :D
Filippa Lindau

2012-08-12 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback