lotta på liseberg

Igår var det Lotta på Liseberg som stod för kvällens schema. Hade oturen att när jag ensam satt på bussen för att hämta biljetter så fick jag reda på att biljetterna var slut så fick åka ner och hoppa på bussen tillbaka. Åkte ner ändå senare på kvällen med Emelie för att vi tänkte att ståplats skadar ju inte. Hade tur lite senare då en tjej gav oss två biljetter nästan längst fram vid scenen, såklart bland alla "Saade-fansen" som skrek så man blev döv haha, såg idag att vi var med på tv 2-3 gånger. Vi hade ju tur med vädret också, regnet öste ner under dagen men när det var dags för sändning så kom solen och alla moln försvann. 

Postat av: tess

Hej jag hoppas du svarar på detta i ett inlägg! Jag har lite problem med min blogg, då menar jag med header och sånt! jag fattar ingenting typ! skulle du kunna hjälpa mig! jag fattar inte hur man får headern! jag har redan designat en header ! men hur får jag dit den? skulle du kunna hjälpa mig att fixa detta? tack i förhand !<3

2012-08-08 @ 16:12:15
URL: http://tesslovepink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback