min sommar 2012

Gick ur 9an med fina vänner, stod på scen och tog emot rosor och sjöng för sista gången på gräskullen.
Firade in sommarlovet med härliga vänner både ute och inne.
Salongen "familjen sandwall" ingvigdes & jag tog även tåget ner till Varberg för lite ledighet från jobbet.
Jobbade 4 veckor på Distansgatan 7 med stjärnorna från TV-programet "Borås Superstars"
Gjorde vackra kransar och firade midsommar med mina guldkorn.
Cyklade in till fästningen och gick wild&crazy med outfiten.
Tidiga mornar, stod i kö för den årliga joel jolina rean och åkte även till Amsterdam.
Tävlade EM med bästa Coed Blue i Amsterdam.
Åkte till Liseberg med familjen och vann stjärnvinst.
Var på barnkalas och fyllde 16 år.
Fick ett par efterlängtade ray ban och var på gothia cup i kylan.
Invigde mina löparskor och sprang med mammsen och var även med på invigningen av sum-sim.
Tog flyget till kreta för att spendera 1 vecka i värmen med favoriterna.
Sörplat i mig god lemonad under torsdagskvällarna och allmänt gött häng med grabbarna.
Mera utgångar med härliga brudar och mycket fika på cafe viskan.
Lotta på Liseberg i regnet med godingen Emelie.
Poolhäng ute i Nitta efter att ha tränat ihjäl sig på Cheer Summer Camp. Flash Mob inne i stan på sista torsdagskvällen. 
♥♥♥
Nu är sommarlovet över och här har ni min sommar genom instagram. När man kikar tillbaka och tänker efter så har det varit många roliga dagar, kvällar och nätter under dessa 10 veckor. Imorgon 8.15 börjar jag gymnasiet, spännande!

Postat av: Linnéa

Vart kommer den snygga gråa tröjan från när du cyklar på den gula cykeln? :)

Svar: det är min kompis Amanda som har den, ingen aning vart hon köpt den!
Filippa Lindau

2012-08-30 @ 18:05:52
Postat av: Sara

Åh Borås superstars!!!! Älskat din blogg så!

2013-06-28 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback