nyklippt

I fredags efter skolan hade jag tid inne hos Amanda på familjen sandwall. På bilderna ser ni att det rök en hel del av håret. Cirka 10cm, kanske mer eller mindre? När jag ser håret såhär på bild är jag nöjd men när jag kollar mig själv i spegeln så gråter jag nästan, haha så töntig. Men är så van vid att ha långt hår (alla mina vänner säger att det fortfarande är långt men för mig är det kort) trivs inte alls i att ha toffs längre, och jag tycker det blir så fluffigt. Mitt hår är så tjockt och när man klipper det känns det ännu tjockare. Det växer väl ut så småning om, hoppas det är längre redan till vintern. Men jag följde mångas råd till att kapa 10-15cm och det är klart att håret känns och ser såååå mycket fräschare ut nu. Eller vad säger ni?

Postat av: Emma

självklart MYCKET finare blev det, för det såg rätt slitet ut förut.. Men nu är det perfekt + att det är finare i denhär längden tycker jag:)

2012-08-20 @ 18:14:33
Postat av: sabina

Supersnyggt! Jag har ungefär samma längd som du på mitt hår och även samma färg. Jag kapade 10 cm i februari (mer eller mindre) och nu har det nog blivit längre än vad det var innan. Jag klippte dock inte för att det var slitet utan för jag fick ett ''ryck''.

2012-08-20 @ 18:35:29
Postat av: Filippa

Super snyggt. Ditt hår var underbart innan men nu är de otroligt fint! Älskar din blogg så bra och mycket inspiration! Skulle inte du kunna visa hur du sminkar dina ögon om du nu gör det?

2012-08-20 @ 19:27:56
URL: http://filippab.spotlife.se
Postat av: eLINA

WOW!!!!!! SÅ MYCKET SNYGGARE!!!!!!!!!!! DAMN VAD BRA DU PASSADE I KORTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tycker du ska lägga i lite rödbrun färg också, USCH VAD LÄCKERT DET SKULLE VARA TRUST ME filippaaaaa<3

2012-08-20 @ 19:47:26
Postat av: maria

ååhhh det blev VERKLIGEN jätte fint!! love it :DD

2012-08-20 @ 23:53:22
Postat av: Frida

Jättefint! VART har du köpt ditt linne? :D SUPERSNYGGT och älskar ditt hår!

Svar: h&m :) tack!
Filippa Lindau

2012-09-08 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback