olja till ditt hår

Nashi Argan är en bra olja till håret som luktar gott och skyddar. Jag älskar dock Argan Secret som finns att köpa på bl.a Karma i Borås. Det är nog den olja jag tycker doftar godast. Vet att Moroccan Oil är galet bra också. Så jag skulle lägga 200-300kr på en bra olja till håret, 2-3 droppar räcker att ta i innan du fönar eller plattar det. Det glänser så fint och luktar supergott. Brukar få lite kommentarer om att mitt hår luktar gott efter att man använt Argan Secret, tummen upp för sånt. 

Postat av: Amanda

Du ska väl gå ekonomi på teknis i höst?
har du någon aning om hur man kollar klasserna, om man ens kan det?? :)

Svar: Ja det ska jag, jag tror du gör det på dexter. Du loggar in på samma sida som du gjorde när du ansökte till gymnasiet. Tror det kommer i veckan :)
Filippa Lindau

2012-08-01 @ 17:08:59
Postat av: sabina

Vet inte i vilket inlägg jag ska kommentera, men supersnygg header!!

2012-08-01 @ 21:28:12
Postat av: fisken

Vet du någon bra olja för torra och kluvna hårtoppar? Och vart man kan köpa det i Borås? Akut hårvård behövs här ^^

Svar: Maroccoan oil finns på nästan alla salonger i borås!
Filippa Lindau

2012-08-01 @ 22:17:27
Postat av: Josefin Green

vart kan man köpa den oljan? gör den håret lenare eller ser de bara blankt ut och luktar gott?:)

Svar: Vet inte vart denna oljan finns att köpa men Argan Secret finns på Karma i borås och luktar gott!
Filippa Lindau

2012-08-05 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback