plugg på café viskan

Idag efter sista lektionen så bestämde sig jag och några av tjejerna för att ta en fika på viskan och plugga matte. Några från klassen och några från de andra klasserna. Vi fick mycket gjort på 3 timmar vilket jag inte trodde. Är inte typen som kan koncentrera mig på ett fik och plugga men gjorde hela matteläxan (lite stolt faktiskt) och jag fick i mig både en chokladboll och islatte. Perfekt kombo, fika, plugg och vännerna. Hann även med en lunch med tjejerna från klassen på våran långa håltimme, finns inget godare än deras mat. 

Postat av: ANNA

FÖRSTA KOMMENTAREN WEHÅÅÅ :)

2012-08-27 @ 20:16:30
Postat av: olga

hur gammal var du när du började på cheerleading? hur länge har du gått?

Svar: 12/13 tror jag, 3/4 inne på 5 året :)
Filippa Lindau

2012-08-28 @ 15:49:06
URL: http://olgabodin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Tycker verkligen om din blogg :) Men du gör typ aldrig några inlägg :(

2012-08-30 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback