2012 årsresumé

JANUARI
En lugn månad med mycket vintermys i sängen, hemmakvällar och mat med vännerna under helgerna.
FEBRUARI
Åkte till Trysil med fantastika människor. Åt mycket semlor under denna månad, hade överraskningsfest för Oliver som fyllde 17 och var även med i BT som bloggtips.
MARS
Tävlingssäsongen drog igång. Tävlade i Nordiska- och Distrikt Mästerskapen med Coed Blue. Hade även en veckas prao på kicks innan tävlingshelgen.
APRIL
Firade påsken med mina två närmaste vänner. Firade även bästis Amanda som fyllde 16, shoppade även galet mycket somma och vårkläder under denna månaden.
MAJ
Hade mycket mysiga kvällar med vänner, grillkväll hemma hos oss. Kollade kortegen, spelade in en kortfilm i skolan och förberedde inför skolavslutning.
JUNI
Jag gick ur 9an och hade bal/middag. Jag och min närmaste vän från kunskap och min bror.
JUNI
Började sommarjobba direkt, 4 veckor på äldreboendet distansgatan 7.
JUNI 
Firade midsommar i Varberg, den bästa någonsin med mina favoriter!
JULI
Åkte till Amsterdam med Coed Blue för att tävla i Europeiska Mästerskapen.
JULI
Min bästa utomlandsresa till favoritstället Kreta med mina älsklingar - starkaste minnet från 2012.
AUGUSTI
Jag börjde gymnasiet och träffade galet mycket sköna och underbara vänner som står mig väldigt nära efter bara ett halvår.
SEPTEMBER
Åkte till London med mamma, en weekend och shoppade loss. Missade dock insparken :(
OKTOBER
Mycket roliga tjejkvällar/fester - här firade vi vår goding Ellen som fyllde 16 år.
NOVEMBER
Okej detta var en mäktig dag, Elfsborg tog SM guld - min första match jag såg. Och jag var lycklig i flera veckor efter denna dag, stötte på Niklas Hult tre gånger denna månaden. Firade även halloween med en riktig maskerad ute hos en vän i Skene. 
DECEMBER
Firade julafton uppe i Åre, lussespex i skolan, jul på liseberg med vännerna och sist men inte minst sa hejdå till 2012 och alla bekymmer och firade in det nya året med ett stort HEJ 2013! 
GOTT NYTT ÅR LÄSARE!

Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR

2013-01-01 @ 00:29:58
Postat av: Jane

Ser ut som ett bra år :-)

2013-01-01 @ 10:54:39
URL: http://www.nycklarilivet.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej , jag och en kompis vill börja i cheerleading ( munsketeersfunkycheer) men vi vet inte hur vi anmäler oss , vi har tittat på sidan , men vi hittat inget . Vi är 11 och 12 , är det för sent att anmäla sig i denna termin?:)
Kram

Svar: Hej vad roligt! Det är inte försent, maila hit [email protected] OCH hit [email protected] glöm inte skriva era namn och nummer så de kan kontakta er.
Filippa Lindau

2013-01-01 @ 11:58:00
Postat av: Anonym

Du skrev att du firade midsommar i varberg. Var i varberg var du då?/ jag bor där roligt att du har varit här! :D

Svar: träslövsläge och apelviken!
Filippa Lindau

2013-01-01 @ 15:25:28
Postat av: Rebecca

Hur var trysil? Värt att åka dit med SMU? Vem var du där med och ska du dit igen?:)


Svar: det var riktigt bra! med mina killkompisar och bror och två tjejvänner, jag åkte dit med SMU riktigt roligt men åker inte med igen då inga av mina vänner ska med
Filippa Lindau

2013-01-01 @ 15:39:21
Postat av: Anonym

Vart köpte du den koftan på juni bilden 😊

Svar: zara barn :)
Filippa Lindau

2013-01-01 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback