cheerleading tal

Tänkte dela med mig av denna videon, den är så bra. Kort och inspirerande. Visar med korta klipp vad cheerleading verkligen är och innebär. Ska hålla tal i svenskan om några veckor och ska då tala om för alla mina klasskompisar vad sporten är, många har ju en klar bild framför sig om vad de tycker om cheerleading. Och vi som tränar, alla är nog överens om att man blir väääldigt irriterad på de som inte förstår sig på sporten och säger att det inte är en sport. 

Postat av: Julia

Jag har för mig att du har sagt att din Replay-jacka har en päls som har blivit påsatt efter att den är köpt?? Jag bara undrar var man isånnafall får tag på pälsar, och hur man fäster dem? :)

Svar: de finns på pälsbutiken i stan vid buketten och på en butik på norrmalm, sök på päls norrmalm så tror jag de kommer adress, nära tunneln till knalleland! kostar runt 400-800kr man syr på själv för hand eller ber dem!
Filippa Lindau

2012-12-05 @ 20:07:34
Postat av: Linnea Lööf

Hej Filippa! Säljer du fortfarande din rosa Svea tröja? :) kram!

Svar: nej den är såld... kram
Filippa Lindau

2012-12-05 @ 20:30:56
URL: http://www.linneaalice.webblogg.se
Postat av: Anna Lund;)

Kan inte du lägga upp en video där du gör cheerleading? Skulle vara toppen om du gjorde det :)"

2012-12-05 @ 22:13:08
Postat av: johanan

Ååh, fick grova rysningar av den videon! Har sån brutal cheerabstinens att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Här i Växjö har dom typ inga lag! Och så får jag höra att ni ska till Worls och grejer, får ryck! :P

Och hatar standard kommentaren "Jaha du är cheerleader? Då står du typ och hoppar runt med pompoms på matcher då va?"

2012-12-07 @ 14:45:46
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! :)
Gillar din blogg jätte mycket! Undrar lite ang ditt tal, vad du pratade om? Ska också hålla tal och tänkte berätta om cheerleading, skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig och ge mig lite inspiration om vad du sa? :)

Svar: jag hade ett tal om cheerleading i början av ettan, jag tog upp vad sporten innebär, vad folk tror att sporten innebär, vad man gör exakt, hur mycket man tränar för att få visa upp sig så lite på en tävling och skaderisken så hade jag en brutal bild på två tjejer från CA tror jag de va när de spräckte skallen i sitt program!
Filippa Lindau

2013-04-08 @ 10:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback