cozy saturday

Gårdagens outfit: sjal från missoni by lindex (NY), mössa h&m (NY), twist&tango blus, byxor från gina.
Kom precis hem från Jacob. Ska ta en snabb dusch och försöka hinna torka och platta håret, sen blir det ner till knalleland för att sälja lotter någon timme innan jag tar bussen till Göteborg med tjejerna. Ikväll blir det jul på Liseberg, så mysigt. Lär ju dö inne på gasten, tar med kameran så jag kan knäppa lite fina mysiga julbilder. Hörs imorgon för nu får jag lägga på ett kål om jag ska hinna.

Postat av: Matilda

Va fin du är :)

2012-12-08 @ 12:26:09
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: johanna

Vem är Jacob? Är det din pojkvän? Är inte du tsm med Oliwer Celec? Han brukar ju kommentera på din insta :D Kan inte du göra ett inlägg där du förklarar allt? Älskar din blogg och stil, fortsätt uppdatera!! Kram :)

Svar: Jacob och jag är tillsammans ja! Nej Oliwer Celec är bara en kompis, han gillar att kommentera mångas bilder bara haha, vill inte göra ett inlägg för det är allt för privat :) tack så jätttemycket! kram
Filippa Lindau

2012-12-08 @ 13:25:01
Postat av: Maria

Fin du e :) hur fick du tag på halsduken? Kram

Svar: tack :) de fanns tre kvar i knalleland. Kram
Filippa Lindau

2012-12-08 @ 21:18:21
Postat av: Maria

Vad kostade halsduken? :)

Svar: 400kr
Filippa Lindau

2012-12-09 @ 03:10:10
Postat av: Jacqueline

Åh så fin sjalen är! Hur fick du tag på den? Missade helt butiksläppet och 1 timme senare var ALLT slutsålt, så surt!

Svar: det fanns tre kvar i knalleland :)
Filippa Lindau

2012-12-09 @ 11:32:57
URL: http://jjwl.devote.se
Postat av: Elsa Wedebrand

så sjukt snygg duu!

2012-12-09 @ 13:28:52
URL: http://elsaw.se/
Postat av: sanne (mode, hästar, foto)

gud vad fin blogg!!
Skulle du vilja göra länkbyte med mig? :)
kram finis!

2012-12-09 @ 17:42:34
URL: http://sannejuliaalexandra.blogg.se
Postat av: marie

filippa jag skulle bli så sjuuukt glad om du svarade på denhär frågan! jag vet att du har jeans från hollister och jag undrar bara om du tycker dom är normala i storleken? har du jeggingsen eller jeansen? tänkte beställa men vet ju inte vilken storlek jag ska ta.. haha :( tacksam för svar!!

Svar: jag har jeansen, vet inte storlek men tror typ 25 och de är lite långa :)
Filippa Lindau

2012-12-09 @ 19:47:25
Postat av: Emma

Älskar dina outfits, de är så snygga! :)

2012-12-11 @ 17:19:37
URL: http://emmaastedt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback