december

bilder från weheart it med inspiration från mywildspirit.blogg.se
December månad är här och bara några få dagar kvar av året, få dagar kvar av skolan innan vi går på jullov, mycket som händer. Mycket i skolan, Teknis VS Bäckäng, lussespex väntar och en skidrea till Åre. Dags att börja planera nyår med tjejerna. Iår ska vi fira in nya året på bästa sätt. Kylan är extrem just nu man fryser nästan ihjäl ute, måste införskaffa mig en skidjacka snart också. Pussiluss på er.

Postat av: Freja

Kanske lite konstig fråga men när du säger att du jobbar med att passa barn, jobbar du på ett dagis, hjälper du privatpersoner med deras barn eller hur då? Haha har undrat ett tag:)

Svar: asså min mamma och hennes kollega håller en föräldrarskurs inom kommunen som heter COPE och de är på kvällar, föräldrarna tar dit sina barn och borås kommun behövde två till som barnpassningspersonal så det är det jag gör! :)
Filippa Lindau

2012-12-02 @ 19:14:25
URL: http://stylebyfreja.blogg.se
Postat av: Anonym

När ska du åka till Åre??:)
Jag ska också dit:)

Svar: under jul!
Filippa Lindau

2012-12-02 @ 20:17:55
Postat av: Sara Whitmore

Så himla mysigt med december :)

2012-12-02 @ 20:49:46
URL: http://www.sarapiper.blogg.se
Postat av: Anonym

så mysigt! Vad önskar du dig i julklapp? Kan du inte ta upp ett inlägg med det , när du har tid då!:)

Svar: jo jag ska göra det :)
Filippa Lindau

2012-12-03 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback