jackberoende

Glömt bort att visa er denna jacka. Var ju i Göteborg förra veckan och såg att det fanns kvar dessa snygga skinnjackor inne på Zara. Provade den och gick raka vägen till kassan, jag älskar jackor. Synd bara att jag aldrig har råd med mina drömjackor som en Moncler eller en Parajumers. Såååå fina. Denna kosta 500kr, dock för kall just nu men blir perfekt till våren. 

Postat av: Lalalalala

Hej fina du! Dina dr demin ser lite missfärgade ut, typ gråa? Så blir ju alla svarta jeans tyvärr! :( Men om du tvättar dem i svart lackfärg så blir dem som helt nya igen! Gjort det själv på mina egna dr demin, ser splitternya ut! Så det är ett tips om du har ett par uttvättade svarta jeans, hihiiii kram.

Svar: hej, jo jag vet jag har färgat mina gamla och får göra det snart igen! kram
Filippa Lindau

2012-12-06 @ 20:47:31
Postat av: Mamma

Om du hade sparat pengarna och inte köpt alla 50 andra jackor du har hängandes i garderoben så kanske du skulle ha råd med en parajumper.

Svar: hahaha
Filippa Lindau

2012-12-06 @ 20:59:38
Postat av: ELIN

snygg! följer dig på bloglovin nu, följ gärna tillbaka om du vill! :) kraam

2012-12-07 @ 10:33:06
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Du är såå snygg!

2012-12-13 @ 18:33:05
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback