julklappstips

christmasgifts
Underkläder h&m, tröja A&F, iPhone 5, primeboots, Marc by Marc Jacobs datorfodral raglady, Marc Jacobs klocka, söta tofflor och sovshorts från Gina Tricot, hoddie från Victoria's Secret PINK, UGGS i paljetter.
Efterlängtat från många utav er. Julklappstips, vad man kan önska sig i julklapp. Har själv önskat mig ett Marc Jacobs datorfodral, en wella pro-curl locktång, en tröja och en bok om kärlek. Vet inte om jag får något av mina päron, ska ju till Åre med pappa. Dock vill jag så gärna ha en Moncler jacka jag hittat. Drömmen. 

Postat av: Anonym

Vilken färg har du önskat dig på Marc Jacobs fodralet?:)

Svar: svart eller beige eller röd :)
Filippa Lindau

2012-12-06 @ 22:09:25
Postat av: E L L E N

Vart gjorde du collaget? Och om du har gjort det i photoshop, viket photoshop?:)

Svar: här http://www.polyvore.com/cgi/home
Filippa Lindau

2012-12-07 @ 11:25:40
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Olga

åå har längtat efter ett sånt här inlägg!
kan inte du blogga mer om cheerleadingen?skulle vara kul

2012-12-07 @ 18:20:19
URL: http://olgabodins.spotlife.se
Postat av: sanne (mode, hästar, foto)

Vart gör du dina collage?
jätte fint, och tack för julklappstipset! :)

Svar: det här gjorde jag på polyvore.se
Filippa Lindau

2012-12-09 @ 17:44:21
URL: http://sannejuliaalexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken färg tycker du är finast på urbanears?

Svar: gilar inte sånna men vita isåfall
Filippa Lindau

2012-12-10 @ 21:45:03
Postat av: Anonym

jag köpte mina primeboots för länge sedan och den har blivit helt förstörda ! Dem har bara sjunkit ihop sig , blivit miss färgade , sko hälen är nästan borta , alltså dem är fula. Tråkigt , men jag tog en sväng till jolina förr igår och köpte mig ett par nya. Blir det så med dem ? Hur ser dina ut? Kram amanda

Svar: Jag vet att de bruna blir rätt ihop sjunkna och typ slits i färgen. Jag har svarta och där fram är de slitna börjar bli grön färg nästan men tar skoputs varannan månad, sen har klacken skavts sönder men de gör ju den på alla skor så man får lämna in hos skomakare och klacka om :) kram
Filippa Lindau

2012-12-11 @ 19:02:15
Postat av: anonym

Skulle du kunna lägga ut en bild på den moncler jackan du skulle vilja ha?

Svar: modellen heter bady tror jag
Filippa Lindau

2012-12-12 @ 17:28:50
Postat av: Alice

Hej!
Skulle inte du kunna tipsa om fina iphone skal/fodral!? Behöver hjälp..;)

2012-12-15 @ 15:18:06
Postat av: Rebecka

Vilken färg skulle du valt på paljett uggs? :) kram!

Svar: mörkgråa! eller svarta:)
Filippa Lindau

2013-01-10 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback