just nu

Förbereder och tar lite kort så det blir rolig uppdatering när jag är borta nu under veckan. Åker till Åre imorgon bitti. Blir förmodligen inte så mycket outfitsbilder eftersom att jag endast ska åka skidor. Ska göra lite önskeinlägg men datorn följer med så behöver inte tidsställa inläggen. Ska fortsätta packa nu och hoppa in i duschen sen ska jag iväg och fira julafton lite tidigt med pappas släkt. 

Postat av: Mathilda

Julklappstips?
Snälla svara i ett inlägg har lite panik så jag inte vet vad jag ska höra till mina teknik tokiga bästa vänner!

2012-12-21 @ 20:23:34
Postat av: olivia

vart kommer skrivbordet ifrån? super fint!

Svar: jysk eller nåt sånt, finns liknande på ikea!
Filippa Lindau

2012-12-23 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback