lukta gott

Fick en fråga om jag kunde visa och tipsa om goda parfymer och vad jag själv använder. Min favorit som jag använt länge är Vanilla från Alyssa Ashley. Billig för den delen också, 150/200kr på kicks. Luktar blandning av vanilj och nybakta kakor som man ofta brukar höra när man har den på sig. Köpte även en body mist på VS i london som luktar rosor och sött. Tänkte köpt en annan body mist där men de hade nog inte kommit in eftersom att butiken var nyöppnad. Men jag gillar parfymer som doftar vanlj (favoritdoft) och sött. 

Postat av: Amanda

Åh, vanilla parfymen från Alyssa Ashley luktar super gott!

2012-12-24 @ 12:51:07
URL: http://amandarodrigues.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback