Off to ÅRE

Lite av min packning. Ny skidjacka, paljettklänningen inför julafton är nerpackad. Hoppas på att allt är med. Nu sitter jag förmodligen i bilen påväg till Åre. Vi skulle åkt tåg upp iår igen som förra året men allt var bokat så vi åker bil. Kommer hem nästa vecka, exakt är inte bestämt ännu. Datorn är med, dock glömde jag kameraladdaren så ska försöka spara batteri så jag kan ta lite bilder på julafton och i backen. Hoppas ni alla får en fin och mysig jul här hemma eller om ni är bortresta, kanske sitter ni på en solstol borta i värmen som flera av mina vänner gör just nu! Har förberett så svaren på del 3 kommer upp ikväll och del 4 imorgon kväll.

Postat av: sara

var är skidjackan ifrån? snälla svara ska åka skidor om 4 dagar och måste hinna köpa en innan! :D

Svar: det är egentligen ingen skidjacka men använder den som det! För ville ha en sån modell, från kappAhl och finns i flera färger 600kr
Filippa Lindau

2012-12-22 @ 10:57:41
Postat av: jenni

vart är mössan med päls ifrån? :)

Svar: modefabriken! finns dock inte kvar men finns att köpa på N.Y i borås bredvid h&m eller jolina, finns överallt!
Filippa Lindau

2013-01-05 @ 01:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback