silver sequins

Ny shopping, palejtter i silver överallt. Det är mycket paljetter som gäller nu har man förstått, byxor, underkläder, tröjor, klänningar, allt är i paljetter i olika färger och storlekar. Köpte t-shirten inne på lindex för 200kr och bh'n på h&m för 99kr. Såg t-shirten på snygga Chloé Schuterman i höstas och fastnade för den direkt, frågan är bara om det är en keeper eller inte!? 

Postat av: Alicia

såå fina grejer! vill ha båda två ;)

2012-12-03 @ 19:10:27
URL: http://aliciia.devote.se
Postat av: Evelina. ☆

finns den T-shirten fortfarande kvar på lindex?
älskar den! :)

Svar: tror det! :)
Filippa Lindau

2012-12-03 @ 19:18:25
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se
Postat av: Marta

bh!!!! så jävla snygg! vill ha!

2012-12-03 @ 19:52:10
URL: http://miklewska.blogg.se
Postat av: Amanda

Köpte mig den snygga t-shirten jag med men den fick desvärre inte stanna.. Kändes som att kvalitén inte var den bästa och som att det knappast skulle gå att tvättas i tvättmaskin utan att bli mer eller mindre förstörd.
Synd då den förövrigt både är snygg och ett jäkla kap, haha! :)

2012-12-03 @ 20:03:06
Postat av: Sofia

Har du tandställning? Kan inte du visa dina tänder? Och varför fick du tandställning? :)

Svar: ja det har jag, tyvärr skäms så för att visa hur de såg ut innan! kanske visar bilder när jag är färdig med tandställningen om 1 år :) fick de för ena tanden på sidan va sne, velat ha i 2 år
Filippa Lindau

2012-12-03 @ 21:17:32
Postat av: Anonym

Har du plastpåsar i dina primeboots? Om du inte har det så är det ett tips, det är mycket enklare att få in foten då. Kram lina<3

Svar: nej jag behöver inte det, mina fötter glider i lätt ändå :)
Filippa Lindau

2012-12-03 @ 21:25:45
Postat av: Nicole Johnson

en liten rolig fråga, vad har du för vinterskor?

Svar: primeboots!
Filippa Lindau

2012-12-04 @ 07:57:00
Postat av: Fanny

Den BH:n är as snygg men det är jättemycket pushup haha! Testade den, jag såg fan inte klok ut..

2012-12-04 @ 10:48:35
Postat av: Sabine

Agree med Fanny, sjukaste push:upen! Men den är värd att köpa för den är riktigt snygg :)

2012-12-04 @ 16:39:12
URL: http://www.gymaholics.blogg.se
Postat av: Julia

Hej!
Är dina föräldrar skilda eller bor dom ihop?

Såg i nån frågestund att det stog något om att bo hos mamma/pappa, så tänkte bara fråga :)
Men vart bor du?:)

Jätte fin blogg, kram!

Svar: skilda, jag bor nästan bara hos mamma i stan för de är närmare till allt och så! kram och tack
Filippa Lindau

2012-12-05 @ 19:07:52
Postat av: a

har du något bra tips på hur man kan matcha bhn med någon snygg tröja eller nått?

2012-12-12 @ 20:05:26
Postat av: elin

hej! jag har också köpt den bhn och jag undrar om du kunde tipsa om hur man kan ha den. Jag vill gärna att den ska synas men kan inte riktigt komma på hur jag ska göra det utan att den syns FÖR mycket... kram!

Svar: jag har den bara som vanligt under vanliga kläder, men man kan ju ha den under en tunnare t-shirt så det glittrar lite :) kram
Filippa Lindau

2012-12-16 @ 16:55:16
URL: http://elinpk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback