söndagsfrukost

Idag vaknade jag upp med min saknade Amanda bredvid mig. Vi gick ner till ica och köpte juice, nutella och gjorde oss en god frukost med yoghurt och banan till det också. Imorgon är jag ledig vilket är otroligt skönt, en extra dag med lov. Ska försöka plugga lite ikväll eller så sparar jag det tills imorgon. Ska kolla på tv play nu för att se Big Brother, Stylisterna och allt annat jag missat under veckan.

Postat av: Amanda stenberg

Hej filippa! Jag har bara en liten fråga: vad tycker du om bruna primeboots? Jag tycker om båda. Jag har blont hår och blåa ögon, det gör väl ingen skillnad om jag har svarta eller bruna dör det sa en tjej till mig! Älskar din blogg men lägg upp lite fler outfits! Kram :)

2012-02-20 @ 08:21:58
Postat av: filippaLL

Amanda Stenberg: Hej, jag tycker bruna är jättefint. Själv hade jag ett par bruna johnny bulls innan (boots) och jag kände att jag hellre ville ha svarta så jag köpte mig ett par svarta primeboots, trivs jättebra i dem och jag tycker de svarta är snyggast till både blåa, vita eller svarta jeans. Till sommaren tycker jag dock att bruna är finast om man går barbent. Jag skulle köpa ett par svarta om jag var du. Då min kompis har ett par bruna och ångrar att hon inte köpte svarta. Känner andra som är jättenöjda med att de har svarta också. Men om du gillar brunt mer så kör på de, de är lika fina. Tack! Kram

2012-02-20 @ 15:48:32
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback