dr.denim i vitt

Födelsedagspresent från mormor och morfar. De perfekta vita shortsen, fransade nertill och sitter fint och är ju för sköna. De är såklart från dr.denim. Finns inga bekvämare jeans än deras. 

Postat av: Cajsa

vart finns dem att köpa och vad kostar dem?:)

Svar: på smartgirl.se 450kr :)
Filippa Lindau

2012-07-17 @ 21:18:25
Postat av: Anonym

Vet du om det finns någon butik i Göteborg där dem säljer svarta, långa dr.denim jeans? Vilken isåfall? :)

Svar: Jag vet att fiorucci har som ligger i passagen, vallgatan tror jag om jag minns rätt :)
Filippa Lindau

2012-07-18 @ 19:50:19
Postat av: Cassandra

Hej:)
Älskar dem shortsen!!
Skulle du kunna ge mig länken så jag kommer direkt in till precis de shortsen? Skulle vara toppen:)
Grym blogg du har:)))

2014-07-26 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback